FAQ

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja w jakim czasie dany produkt jest dostępny. Do podanego przy danym produkcie czasu realizacji należy doliczyć jeden dzień roboczy na dostarczenie przesyłki przez kuriera. Dla produktów z informacją (48 godzin) wysyłka zazwyczaj odbywa się tego samego lub następnego dnia roboczego. Jeśli w zamówieniu znajduje się więcej niż jeden produkt czas realizacji będzie przeliczony zgodnie z najdłuższym czasem realizacji dla poszczególnych produktów w zamówieniu.

2. Gdzie znajdę numer listu przewozowego?

Numer listu przewozowego podawany jest w mailu, który wysyłany jest przy zmianie statusu realizacji zamówienia

3. Jak można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez stronę internetową lub na tablecie w wybranych salonach Lavard.

4. Jakie są dostępne metody płatności?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia:
- DotPay - Przelew Online/Karta Płatnicza
- Przy odbiorze - płatność pobraniowa gotówką w momencie dostarczenia przesyłki na adres
- Przy kasie w salonie (tylko dla zamówień składanych poprzez tablet w salonie Lavard)

5. Jakie są dostępne metody dostawy?

W sklepie internetowym Lavard oferujemy poniższe metody dostawy:
- Odbiór w salonie - dostawa do wybranego salonu Lavard
- Dostawa do domu - doręczenie przesyłki na adres klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL
- Dostawa do punktu odbioru - doręczenie przesyłki do wskazanego przez klienta punktu odbioru DHL.
- Dostaw do Paczkomatu Inpost - dostarczenie do wskazanego przez klienta paczkomatu firmy Inpost.

6. Kiedy będę mógł odebrać zamówienie w salonie?

Towar jest gotowy do odbioru przez klienta w salonie w momencie kiedy otrzymuje status przesyłany mailowo "Gotowe Do Odbioru".

7. Co oznacza status zamówienia "Zrealizowane"?

Status "Zrealizowane" oznacza, że przesyłka została wysłana do klienta/punktu odbioru/salonu Lavard

8. Ile kosztuje wysyłka za granicę?

Wysyłka zagraniczna w sklepie internetowym Lavard to koszt od 39zł do 59zł w zależności od wybranego kraju.

9. Gdzie znajdę numer telefonu do wybranego Salonu Lavard?

Numery telefonów do naszych salonów znajdziecie państwo w zakładce "Mapa Salonów". Po wybraniu na mapie salonu pojawią się podstawowe informacje, w tym także numer telefonu.

10. Czy jest możliwość natychmiastowego odbioru zamówienia na salonie?

Wszystkie zamówienia internetowe realizowane są zgodnie z naszymi standardami, z tego powodu muszą być zrealizowane przez sklep internetowy. w związku z powyższym nie jest możliwy odbiór zamówienia interenetowego natychmiast w salonie, pomimo fizycznej obecności danego asortymentu w salonie Lavard.

11. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu towar powinien być nieużywany i posiadać wszystkie metki. Zwrot jest on możliwy 14 od daty odbioru przesyłki. Zwrotu można dokonać poprzez wypełnienie formularza reklamacji i zwrotu oraz dostarczenie towaru wraz formularzem do siedziby sklepu internetowego Lavard (Stare Bystre 414, 34-407 Ciche).
Można to zrobić w następujący sposób:
- oddając towar (wraz z formularzem) w dowolnym salonie Lavard - w takiej sytuacji salon odbierze towar, jednak zwrot środków nastąpi najpóźniej po 14 dniach, na konto wskazane przez klienta w formularzu lub na kartę w przypadku płatności DotPay.
- wysyłając towar (wraz z formularzem) na adres e sklepu
Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków na miejscu w salonie Lavard.

12. W jaki sposób mogę dokonać wymiany?

Aby dokonać wymiany należy postąpić dokładnie tak samo jak w przypadku zwrotu, należy jednak zaznaczyć zaznaczyć pole wymiana produktu oraz wskazać na jaki produkt ma zostać dokonana wymiana. Nie ma możliwości wymiany natychmiastowej w salonie Lavard.

13. Gdzie znajdę numer do działu reklamacji?

Numer do działu reklamacji dostępny jest w zakładce kontakt.

14. Kiedy otrzymam środki ze zwrotu?

Środki wypłacane są maksymalnie 14 dni od daty skutecznego odstąpienia od umowy:
- dla zwrotów odbieranych w salonie jest to 14 dni od daty dostarczenia towaru przez klienta do salonu
- dla zwrotów wysyłanych do siedziby sklepu internetowego jest to 14 dni od daty odbioru odstąpienia od umowy jednak nie wcześniej niż nastąpił fizyczny odbiór towaru.

15. Czy przysługują mi darmowe poprawki krawieckie?

Dla towarów zamawianych w sklepie internetowym nie przysługują darmowe poprawki krawieckie

© Comarch SA 2018. All rights reserved. Powered by Comarch e-Sklep ® Projekt i wdrożenie IMACIUS & Creatorium. Szablony do Comarch e-Sklep